לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120"

10 דקות מהים, 3 דקות מהשוק ועם נופים עוצרי נשימה מהמרפסת. מי שיבחר להתגורר בפרויקט הזה בחיפה יוכל ליהנות מחוויה המשלבת בין השקט של הטבע – לקרבה למרכז העניינים

פורסם ב: 17.01.2024
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 1
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 2
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 3
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 4
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 5
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 6
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 7
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 8
  • לגור בכרמל עם נוף לחרמון: ברוכים הבאים ל"יפה נוף 120" - גלרייה - תמונה 9


אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרויקט יפה נוף 120 בחיפה, הוא ללא ספק הנוף עוצר הנשימה שנשקף מהחלונות הפנורמיים שלו. בימים של ראות טובה, מהקומה ה-11 ומעלה ניתן לראות את פסגת החרמון. זאת בנוסף לנוף עוצר הנשימה של מפרץ חיפה, הים והרי הכרמל"

בסוף תהליך הבנייה, יהיו זמינות במתחם 216 יחידות דיור בגדלים של שלושה, ארבעה, חמישה חדרים ודירות פנטהאוז – על פני ארבעה בניינים.

בין הבניינים של יפה נוף 120, בשכונת יפה נוף הפסטורלית, ייפרס גן מרהיב בשטח של כ-8,000 מטרים רבועים. כמו כן, בין הבניינים יוקם מועדון דיירים ולובי מרווח, ובקומות הקרקע יופעל מרכז מסחרי לרווחתם של דיירי המתחם והבניינים הסמוכים לו. על גג החניון תוקם טיילת מפוארת שממנה יהיה ניתן להשקיף על הנוף המרהיב – מהכרמל ועד רמת הגולן.

70 דירות ראשונות למכירה

המפרטים של הדירות המוצעות למכירה בפרויקט הן ברמה אדריכלית גבוהה ביותר, וברמת גימור יוצאת דופן. "מדובר בעיצוב המשלב קווים נקיים ועכשוויים, עם מותגים בעלי שם עולמי בתחום עיצוב הפנים", משתף אפי יונה, מנהל פרויקט פארק זאבי בחברת דוניץ אלעד. "החלונות הרחבים בכל דירה בפרויקט יעניקו חוויית נוף ייחודית לכל דיירת ודייר שיבחרו לקנות דירה במתחם החדש".

גם מיקומו של הפרויקט הוא אחד מהיתרונות הבולטים שלו. הדיירים בו ייהנו ממרחק קצר ביותר של 10 דקות נסיעה לחוף הים, חמש דקות הליכה מגן החיות בחיפה ושלוש דקות הליכה בלבד מהאזור המסחרי השוקק של מרכז הכרמל – עם כל בתי הקפה והמסעדות הקרובות.

בצמוד למתחם יפה נוף 120 יש מנזר עתיק המיועד לשימור. שטח ירוק רחב ידיים, בחלקו העליון של הפרויקט, עתיד להפוך ל"ריאה הירוקה" של שכונת יפה נוף. כך יתאפשר לדיירים לשמוע בכל בוקר את השקט של מרכז הכרמל – ועדיין להישאר קרובים למרכז העניינים של העיר.

הפרויקט מצוי כיום בשלבי הבנייה, ובשלב הראשון יציע 70 יחידות דיור למכירה. בהמשך, עם התקדמות הבנייה, ישווקו יתר הדירות במתחם.