פרויקט רמת הדר בגבעת שמואל שובר את ה"קופסה" עם עיצוב ייחודי

מגדלי מגורים לרוב בנויים בצורה סכמתית ומשעממת, ומעטים מהם נוטים לצאת מהשבלונה. הכירו את אחד הפרויקטים היחידים באזור שהעזו לעשות את זה אחרת

פורסם ב: 15.01.2024
  • פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל
  • פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל
  • פרויקט רמת הדר בגבעת שמואל שובר את ה"קופסה" עם עיצוב ייחודי - גלרייה - תמונה 3
  • פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל פרויקט רמת הדר החדשה בגבעת שמואל

 

בניין אחד, 22 קומות, 87 יחידות דיור ועיצוב ייחודי שגורם לכל עובר אורח לעצור ולהביט בהשתאות: ברוכים הבאים למגדלי חברת "דוניץ אלעד" – אחד הפרויקטים הבולטים ביותר של השנים האחרונות בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל. למעשה, הפרויקט כבר הספיק להימכר ברובו לציבור הרחב. כעת נותרו בו מספר בודד של דירות למכירה.

בבניין דירות במגוון גדלים, משלושה ועד שישה חדרים כולל יחידות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז. אבל מה שבאמת יוצא דופן בו הוא העיצוב הייחודי לאזור: הקומות העליונות שלו בנויות באופן מדורג, כשהקומות נסוגות כלפי מטה. "יצאנו מהעיצוב הבנאלי של הקופסאות המרובעות והבאנו לשכונה משהו חדש ומרענן מבחינה עיצובית", מספר אליהו אלגזי, מהנדס המבנים המופקד על הפרויקט מטעם החברה. "זה היה מורכב מאוד מבחינה אדריכלית לביצוע, אבל ללא ספק שווה את ההשקעה. אני מלווה את הפרויקט קרוב לארבע שנים, מאז קבלת היתר הבנייה, וחייב לציין שמדובר באחד מהבניינים היפים ביותר שיש באזור, שמושך את מירב תשומת הלב של העוברים והשבים".

צמוד לקו הסגול של הרכבת הקלה

הדירות המוצעות לקונים הן בסטנדרט גבוה מאוד, כשכולן מאובזרות במיזוג מרכזי, מנגנונים חשמליים לחלונות וחומרי גימור יקרים ואיכותיים.

אבל לא רק הבניין עצמו אטרקטיבי, אלא גם הסביבה הקרובה. ראשית, סמוך למתחם צפוי לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה – ממנה יהיה ניתן להגיע למרכז העניינים בתל אביב בתוך דקות ספורות. הקרבה לרכבת הקלה צפויה לשדרג משמעותית את האזור כולו, כפי שניתן היה לראות עם פתיחת הקו האדום באוגוסט 2023.

מלבד זה, סמוך לבניין ניתן למצוא שטחי מסחר רבים; יציאה מהירה לכביש 4; בתי ספר המיועדים לאוכלוסיית הציונות הדתית (אולפנה לבנות); מרחק הליכה ברגל לאוניברסיטת בר-אילן היוקרתית; ומספר גני ילדים שהוקמו לאחרונה במתחם חדש ממול הבניין. כמו כן, באזור קיימים בתי כנסת ממגוון סוגים המיועדים לכל סוגי העדות.

האכלוס צפוי מיד אחרי קבלת טופס 4 מהעירייה, כבר בתחילת השנה הבאה.