ארמון הנציב, מתחם י"א - ירושלים

התחדשות עירונית

דוניץ-אלעד מציגה מתחם מגורים עוצר נשימה, בליבה של שכונת ארמון הנציב ההיסטורית בירושלים. פרויקט מגדלי הפאר המרהיב ישדרג את הנוף ההררי המאפיין את עיר הבירה, ודיירי הקומות הנמוכות יוכלו להשקיף על הרי אדום וההרודיון, ודיירי הקומות הגבוהות יקבלו תצפית ישירה עד ים המלח.

הפרויקט החדש נמצא במרחק הליכה מטיילת ארמון הנציב המפורסמת, המשקיפה אל העיר העתיקה. באזור זה נמצאו ממצאים מהתקופה הישראלית הקדומה, ובהם אחוזות יוקרתיות, אמת מים, וכותרות מעוטרות בסגנון ארץ ישראלי עתיק.

מהמקום יפונו 150 הדירות הקיימות במתחם כיום, ויוקמו כ-750 יחידות דיור חדשות, בתכנון אדריכלי עדכני ובאיכות בנייה קפדנית. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון ראשוניים על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף (BLK). זאת לאחר המלצת מהנדס העיר ירושלים, ובתהליך התחלתי של הגשת תב"ע חדשה. כמו כן, בפרויקט שותפה חברת גולדן סיטי.

במרחק דקות ספורות מהמבנה נמצא הקאנטרי החדש, עם בריכת שחייה, מדשאות נרחבות, מגרשי טניס וספורט. בקרבת מקום ניתן למצוא גם את תיכון סליסברג הוותיק. הפרויקט יציע לדיירים שבילי הליכה פסטורליים, נקודות תצפית לוואדי קשאני המתחדש ופארק עירוני יפהפה.

נוף להרי ירושלים
קרבה לטיילת
תחבורה ציבורית
מרכזי מסחר ופנאי
קאנטרי חדש
ארמון הנציב, מתחם י"א, ירושלים
התרשמתם מהפרויקט? מעוניינים במידע נוסף והרשמה?
פנו אלינו

עוד באתר דוניץ אלעד